blog 2

Rok 2020 jest wyjątkowy głównie ze względu na to, że nigdy wcześniej w historii żadne wydarzenie nie przyspieszyło tak bardzo cyfryzacji firm jak pandemia koronawirusa. Podczas lockdownu takie elementy jak strona internetowa czy platforma e-commerce stały się koniecznością, aby prowadzić firmę.

Zanim zaczniemy rozmawiać o konkretnych strategiach nauki, porozmawiajmy chwilę kanałach oraz strategiach marketingu internetowego.

W marketingu internetowym wyróżniamy kanały marketingowe m.in takie jak:

  •  SEO (ang. search engine optimization) – „optymalizacja stron internetowych w wyszukiwarkach”, potocznie mówiąc – pozycjonowanie

e-commerce

Porzucony koszyk stanowi w marketingu już swoisty termin. Ba! Jest wiele kursów, a nawet książek omawiających ten problem. Czym jest porzucony koszyk i co wywołuje to zjawisko. O tym się dowiesz w tym artykule.

Porzucony koszyk to zjawisko występujące, w sklepach internetowych, (chociaż i w stacjonarnym markecie też nie raz widziałem tego typu zdarzenie). Polega na dodawaniu przez klienta produktów do koszyka, a następnie zamknięcia karty ze sklepem. Zjawisko to jest popularne, a statystyki pokazują jak wiele sklepy internetowe mogą tracić, często naprawdę przez szczegóły. W artykule omówię najczęstszych powodów porzucania koszyka przez klientów sklepów internetowych.

facebook

Remarketing to doskonały sposób na nawiązanie kontaktu z użytkownikami, którzy wcześniej weszli już w interakcję z naszą witryną czy też aplikacją. Czy wiesz, jak dobrze wykorzystać to narzędzie w social mediach, a w szczególności na Facebooku? Dziś postaramy się nieco zgłębić ten temat.

Remarketing na Facebooku

Remarketing na Facebooku to nic innego jak powracanie z reklamą do klientów, którzy mieli już styczność z naszą marką (np. odwiedzili wcześniej naszą stronę internetową). Chodzi tutaj przede wszystkim o to, że osoba, która potencjalnie zna już nasz produkt czy oferowaną przez nas usługę posiada większy potencjał zakupowy od osoby, która nie miała styczności z naszą marką.

copywriting

On pędzi przez Internet z prędkością 100 km na godzinę, gdy z impetem wpada na Twój blog. Rozgląda się przez moment, błyskawicznie skanuje wzrokiem tytuły i podobnie jak w przypadku spotkania kogoś w świecie rzeczywistym, masz tylko kilka sekund, aby zatrzymać jego uwagę na dłuższą chwilę.

Najważniejsze są tytuł i 2 pierwsze zdania - jeśli zaciekawią czytelnika, może przeczyta Twój post do końca. Nie łudź się nadzieją, że w postach najbardziej liczy się treść. Kluczowe są forma i sposób jej przekazywania, ponieważ aby odwiedzający zechciał przeczytać coś więcej niż tytuł, musi poczuć się zaciekawiony i co najważniejsze musi znaleźć w treści coś co jest ważne dla niego.

Dane Rejestrowe

MPN Sp. z o.o. NIP 7662000267 KRS 0000790038

Adres

ul. Jabłoniowa 5 B; 62-100 Wągrowiec

Kontakt

+48 607 176 806 biuro@mpn.com.pl

Godziny Pracy

Pracujemy od poniedziałku do piątku : 09.00 - 16.00