Cold Mailing - sprzedaż pocztą elektroniczną
Poczta elektroniczna jest podstawową formą komunikacji dla praktycznie każdej firmy na świecie. O ile w zakresie rozmów wewnętrznych na pierwszy plan powoli wychodzą takie rozwiązania jak Slack czy Asana, to nieśmiertelny e-mail dalej wiedzie prym.
Nie do końca wiadomo, czemu tak jest. Nie jest to ani najwygodniejsza forma porozumiewania się z innymi, ani na pewno nie pozbawiona wad. Kto nie pamięta wywalającego się Outlooka i godzinnych konfiguracji nich pierwszy rzuci kamieniem. Dlaczego w takim wypadku dalej wszyscy wysyłają do siebie maile?
Zdjęcie profilowe w biznesowych mediach społecznościowych - dlaczego takie ważne?
Popularność Social Media doprowadziła do rewolucji w obiegu informacji. Z tego powodu powinniśmy przykładać szczególną uwagę do tego jak wyglądają nasze media społecznościowe, i czy nie mają negatywnego wpływu na naszą sytuację na rynku pracy.
Jednym z najważniejszych elementów profilu w mediach społecznościowych, i to takim, który od razu się rzuca w oczy, jest zdjęcie profilowe. LinkedIn, największy tego typu portal na świecie, ma jasne wytyczne co do tego jak ma ono wyglądać: jeśli zdjęcie profilowe nie jest portretowe, lub nie przedstawia osoby do której należy profil, to może zostać usunięte z serwisu.
Responsive web design (RWD) - czym jest?
Żyjemy w czasach nieustannego rozwoju technologii, która ma dzisiaj wpływ niemal na każdy aspekt naszego życia. Coraz bardziej scalamy się z nowoczesnymi urządzeniami, takimi jak smartfon czy tablet – dzięki nim nasza codzienność staje się łatwiejsza, a różnego rodzaju zadania możemy wykonać dużo szybciej.
Dodatkowo, korzystając ze smartfona czy tabletu, mamy stały dostęp do informacji czy rozrywki – możemy też bezproblemowo kontaktować się ze znajomymi.
Nowoczesne urządzenia stały się na tyle popularne, że zaczynają wywierać znaczący wpływ na rynek – głównie dlatego, że coraz więcej firm i usługodawców, reklamuje i sprzedaje swój asortyment w sieci. Handel online, wymaga natomiast znacznie większej dokładności, ponieważ na przyciągnięcie uwagi klienta mamy zaledwie kilka sekund.
Marketing stron internetowych, czyli czym jest SEO, SEM i WSO
Dobrze wykonana i funkcjonująca strona internetowa nie gwarantuje jeszcze zainteresowania nią przez internautów. Ilość powstających stron www wymusza prowadzenie działań marketingowych, jak w każdej innej dziedzinie, dla odniesienia sukcesu. Warto zatem znać pojęcia takie, jak SEO, SEM i WSO odnoszące się do działań marketingowych w Internecie.
Internet to najpopularniejsze i najbardziej dostępne źródło informacji, więc promocja firmy poprzez stronę internetową to wręcz obowiązek.
Jednak by strona nie była tylko drogą wizytówką firmy konieczne jest też zadbanie o jej marketing.
- start
- Poprzedni artykuł
- 1
- 2
- 3
- Następny artykuł
- koniec